ePetiţii

Modulul ePetiții permite depunerea și vizualizarea de către contribuabil de cereri (petiții) către instituții ale administrației locale (primarii, consilii județene sau altele).

Modulul ePetiții are următoarele funcțiuni:

  • adăugare documente specifice pe baza unor formulare predefinite;
  • completarea informațiilor specifice tipului de act inițiat și transmiterea electronică a documentului;
  • căutare complexă după diferiți parametri pentru accesul rapid la un document;
  • vizualizarea regiștrilor indexați de documente pe perioade calendaristice;
  • consultarea stadiului procesării documentelor atât a celor depuse online cat și a acelora depuse la ghișeu;
  • clasificarea cererilor ca fiind cu informații de tip public sau privat;
  • acces autorizat la informațiile private;
  • acces liber la informațiilor publice
  • integrarea cu Modulul Circulația Internă a Documentelor (CID), cererile depuse online se înregistrează direct în CID unde sunt tratate similar celorlalte documente.