Istoric

1990 – Dorin Barbul înființează Indeco Soft SNC, care în anul 1993 devine S.R.L., firmă profilată pe producția de software financiar-contabil și bazată pe experiența câștigată de fondator în InfoMara – Centrul Teritorial de Calcul Electronic.

2000 – firma se orientează pe dezvoltare software specializat pentru administrația publică locală, se mută într-un sediu nou iar echipa se extinde la 7 angajați; principalul client este Municipiul Baia Mare.

2002 – se includ în portofoliu primării de orașe și comune din județul Maramureș și se lansează prima versiune a soluției informatice de gestiune a taxelor și impozitelor, Impotax.

2003 – se lansează un nou pachet de soluții financiar-contabile pentru administrația publică locală sub brandul eCUB, iar firma cu un efectiv de 13 angajați devine partener Microsoft; în portofoliul de clienți intră Municipiile Bistrița și Zalău.

2004 – sunt angajați 15 asistenți software cu rol de distribuție a produselor și prestarea serviciilor specializate la clienți, pentru județele limitrofe; portofoliul de soluții tehnice crește semnificativ acoperind și alte procese din administrația publică, inclusiv necesități de content management.

2005 – compania devine cea mai importantă din județul Maramureș în domeniul IT (premiu acordat de CCIMM, anual 2005 – 2010); numărul de angajați depașește 50, din care aproximativ 30 localizați în Baia Mare; sediul central se mută într-o clădire nouă, dedicată; se derulează 2 proiecte importante, la Primăria Municipiului Arad și Primăria Municipiului Slatina.

2005 – la conferința anuală ANIAP, Indeco Soft caștigă Premiul I în concursul de prezentări cu conceptul inovativ SIGMA, soluție de integrare și management.

2006 – Primăria Municipiului Oradea incepe migrarea pe aplicații Indeco Soft.

2007 – Indeco Soft se implică în viața comunității prin deschiderea unui centru de instruire pentru elevi în colaborare cu biblioteca județeană.

2008 – la conferința anuală organizată de ANIAP implementarea SIGMA de la Primăria Municipiului Oradea caștigă la categoria soluția anului.

2008 – Primăria Baia Mare prin Direcția de Impozite și Taxe este prima instituție din țară care încasează impozitele cu cardul bancar prin internet, folosind soluția Indeco Soft înregistrată sub marca GlobalPay.

2009 – este lansat cel mai complet sistem de gestiune integrat a prestațiilor și serviciilor sociale sub brandul AsiSoc; sunt dezvoltate soluții de servicii electronice online pentru cetățeni.

2010 – soluția GlobalPay devine instrumentul de încasare online a taxelor și impozitelor pentru 9 orașe (din 15 care au sisteme de încasare online) și adună 88% din tranzacțiile online în domeniu; Indeco Soft devine membru APERO și împreună demarează un proiect de dezvoltare a unui sistem național de încasare online a taxelor și impozitelor; proiectul implică MCSI, MFP și MAI și se concretizează în SNEP – Sistemul Național Electronic de Plați online a taxelor și impozitelor.

2011 – este inaugurat noul sediu, o construcție modernă special proiectată pentru a găzdui Indeco Soft; numărul angajaților ajunge la 100; se derulează un proiect de informatizare integrată a Primăriei Municipiului Târgu Mureș; Indeco Soft implementează un prim proiect contractat de o autoritate din altă țară – Serbia – în domeniul managementului apelor.

2015 – Indeco Soft devine membru al ARIES, filiala Transilvania și partener în cadrul clusterului de inovare iTechTransilvania.  Implicarea socială a Indeco Soft se materializează prin sprijinirea a două structuri de economie socială – servicii de arhivare fizică/electronică a documentelor și servicii de eHealth, prin furnizarea unor soluții software inovatoare.