Cassa

Modulul Cassa permite înregistrarea şi urmărirea operaţiilor de încasări sau plăţi efectuate prin casă, eliberarea chitanţei şi listarea Registrului de Casă.

Pune la dispoziție într-un cadru unitar următoarele tipuri de operaţiuni:

–      înregistrarea încasărilor zilnice;

–      înregistrarea încasărilor prin POS (Point of sale:punct de vânzare, de tranzacționare)

–      înregistrarea de alte operaţii zilnice: plăţi, file cec, foi de vărsământ;

–      evidenţa tipurilor de operaţii;

–      transferul operaţiilor efectuate cu casa direct în evidenţa contabilă, pe fiecare zi de lucru, individual sau în grup.

–      transferul încasărilor din aplicațiile Impozite și taxe, Gecon

–      permite transferul încasărilor din Registrul de casă în aplicația Asisoc (Asistență socială) asigurând sincronizarea datelor între cele două aplicații

Sistemul de raportare este compus din listările:

–      Jurnal Zilnic Analitic;

–      Jurnal Zilnic Sintetic;

–      Nota Contabilă;

–      Listare pe cont contabil;

–      Listare pe cont bancar (complet sau parţial);

–      Borderou de încasări,etc

Modul de prezentare şi regăsire a  înregistrărilor efectuate, cu opţiuni de filtrare, precum şi posibilitatea vizualizării în fiecare moment a înregistrărilor anulate asigură un control deplin asupra acurateţei şi consistenţei datelor.