Buget
Informaţia este organizată pe exerciţii bugetare şi tipuri de bugete (surse de finanţare) şi ţine cont de clasificaţia bugetară stabilită prin lege şi împărţirea anului în trimestre.
Programul permite:
– configurarea clasificaţiei bugetare;
– înregistrarea prevederilor bugetare defalcate pe trimestre;
– consolidarea bugetului de venituri şi cheltuieli;
– rectificarea bugetului fără restrângerea accesului la starea anterioară;
– detalierea cheltuielilor pe capitole, subcapitole, articole şi aliniate pe o structură configurabilă;
– deschideri şi repartiţii de credite pe titluri;
– angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor pe articole de buget cu întocmirea anexelor 1, 2 şi 3 şi posibilitatea listării ordinului de plată;
– gestiunea automatizată a registrului CFP;
– raportări specifice: execuţie bugetară, fişe de credite, cont de execuţie, etc.
– submodulul Execuție salarii permite introducerea automată a execuției salariilor atât în execuția bugatară cât și în contabilitate
– submodul Introducere facturi permite introducerea automată a datelor și produselor de pe o factură, informațiile urmând a se genera în ALOP, în jurnalele analitice din contabilitate, efectuandu-se atât recepția obiectelor de inventar sau a materialelor cât și recepția mijloacelor fixe.