
Autorizații
Scopul sistemului informatic Autorizaţii este de a asigura un mediu informatic integrat pentru asistarea procesului de acordare a autorizaţiilor gestionate de administraţia publică.
Sistemul este compus din 3 module distincte şi anume:
- Autorizaţii de funcţionare;
- Autorizaţii alimentaţie publică;
- Aviz orar funcţionare.
Prin sistemul Autorizaţii se poate realiza:
- Evidenţa agenţilor economici;
- Evidenţa punctelor de lucru a agenţilor economici, cu clasificarea acestora pe tipuri de unităţi;
- Evidenţa activităţilor pe agent economic şi punct de lucru, după codurile CAEN;
- Inregistrarea cererilor privind: autorizarea, modificarea autorizaţiilor existente;
- Aprobarea cererilor individual / centralizat, listarea anexelor la dispoziţia de aprobare;
- Evidenţa şi listarea autorizaţiilor de funcţionare, autorizaţiilor de alimentaţie publică și a avizelor pentru orarul de funcţionare;
- Gestionarea facilităţilor pentru plata taxelor de autorizare;
- Debitare automată în sistemul ImpoTax;
- Generare automată contracte în sistemul GeCon în vederea facturării.
Aplicaţia oferă situaţii la orice dată privind autorizaţiile, după diverse criterii:
- după starea autorizaţiei: activă, încetată sau suspendată;
- în funcţie de orarul de funcţionare;
- în funcţie de starea vizei – vizate sau nevizate la o anumită dată pe un anumit an;
- situaţiile se pot scoate pe străzi, coduri CAEN, tipuri de unităţi s.a.
Cele mai relevante rapoarte ale sistemului sunt:
- Lista cererilor depuse pentru autorizare, modificare autorizaţii, aviz orar de funcţionare;
- Lista cererilor aprobate, cereri aprobate într-un anumit termen;
- Listă autorizaţii și avizelor pentru orar de funcţionare emise într-o anumită perioadă;
- Situaţia autorizaţiilor (active, suspendate, retrase) la o anumită dată,
- Lista cererilor depuse pt eliberare;
- Lista titularilor cu mai multe autorizaţii;
- Lista autorizaţiilor vizate/ nevizate pe un anumit an (la o anumită dată);
- Istoric autorizație.