Urbanism
Modulul Urbanism gestionează documentele specifice Direcțiilor de Urbanism din cadrul primăriilor și consiliilor județene – Certificate de Urbanism, Autorizații de construire -desființare, Avize favorabile/nefavorabile.
Aplicația poate funcționa independent sau integrat cu modulul CID (Circulația interna a documentelor).
Sistemul are următoarele funcțiuni:
- adăugarea documentului pe baza unei cereri introduse în modulul CID sau independent;
- completarea informațiilor specifice tipului de act inițiat și listarea documentului;
- configurarea de opțiuni și texte predefinite pentru eficientizarea introducerii datelor;
- căutare complexă după diferiți parametri pentru accesul rapid la un document;
- vizualizarea regiștrilor indexați de documente pe perioade calendaristice;
- lista autorizațiilor a căror valabilitate expiră într-o anumită lună din an și alerte pentru ele;
- posibilitatea lucrului cu proiecte de AC și CU care apoi pot fi trecute ca definitive;
- emiterea înștiințărilor de plată;
- borderouri de ședință cu posibilitatea adăugării unui document sau a unui grup de documente la borderou;
- posibilitatea vizualizării și listării borderourilor și rapoartelor în format Excel;
- calcul de regularizare a taxei aferente Autorizațiilor de Construire, incluzând calculul dobânzilor și penalităților.
Prin integrarea cu portalul sau website-ul instituției Certificatele de urbanism și Autorizațiile de construire-desființare sunt publicate în mod automat – modulul Urbanism online.
Modulul Urbanism online are următoarele funcțiuni:
- integrarea aplicației în site-ul instituției;
- căutare după diferiți parametri pentru accesul rapid la un document;
- acces autorizat la informații