CID

Modulul Circulaţia Internă a Documentelor este destinat urmăririi fluxului şi stocării documentelor în format electronic şi a imaginilor documentelor scrise din cadrul unei instituţii. Este proiectat în tehnologie Web fiind astfel accesibil prin browser, pe bază de autentificare.

Aplicația pune la dispoziție următoarele facilități:

  • stochează și administrează documentele cu caracter local, corespondența internă și externă, cererile cetățenilor, firmelor sau diverselor organizații;
  • posibilitatea gestionarii mai multor registre pentru documente.
  • permite adăugarea, modificarea, transferul, operarea unui document;
  • afișează traseul circulației documentului, astfel încât în orice moment se știe unde se află orice document;
  • tine evidența stadiului de procesare al unui anumit document;
  • afișează lista documentelor filtrate după mai multe criterii: documente în lucru, urgente, expirate, documente de expediat;
  • afișează registru general indexat, cu toate documentele din anul curent sau un an anterior;
  • permite localizarea rapidă a unui document prin unelte de căutare complexă după diverse criterii;
  • listează borderouri și rapoarte pe o anumită perioadă de timp sau zilnice.

Documentele electronice sunt arhivate și protejate împotriva pierderilor sau distrugerii accidentale.

Modulul CIDonline permite  vizualizarea de către contribuabil a cererilor depuse la instituții ale administrației locale (primarii, consilii județene sau altele).

Sunt puse la dispoziție următoarele funcțiuni:

  • integrarea aplicației în site-ul instituției;
  • căutare după diferiți parametri pentru accesul rapid la un document;
  • consultarea stadiului procesării documentelor depuse;
  • acces autorizat la informații.