CID
Modulul Circulaţia Internă a Documentelor este destinat urmăririi fluxului şi stocării documentelor în format electronic şi a imaginilor documentelor scrise din cadrul unei instituţii. Este proiectat în tehnologie Web fiind astfel accesibil prin browser, pe bază de autentificare.
Aplicația pune la dispoziție următoarele facilități:
- stochează și administrează documentele cu caracter local, corespondența internă și externă, cererile cetățenilor, firmelor sau diverselor organizații;
- posibilitatea gestionarii mai multor registre pentru documente.
- permite adăugarea, modificarea, transferul, operarea unui document;
- afișează traseul circulației documentului, astfel încât în orice moment se știe unde se află orice document;
- tine evidența stadiului de procesare al unui anumit document;
- afișează lista documentelor filtrate după mai multe criterii: documente în lucru, urgente, expirate, documente de expediat;
- afișează registru general indexat, cu toate documentele din anul curent sau un an anterior;
- permite localizarea rapidă a unui document prin unelte de căutare complexă după diverse criterii;
- listează borderouri și rapoarte pe o anumită perioadă de timp sau zilnice.
Documentele electronice sunt arhivate și protejate împotriva pierderilor sau distrugerii accidentale.
Modulul CIDonline permite vizualizarea de către contribuabil a cererilor depuse la instituții ale administrației locale (primarii, consilii județene sau altele).
Sunt puse la dispoziție următoarele funcțiuni:
- integrarea aplicației în site-ul instituției;
- căutare după diferiți parametri pentru accesul rapid la un document;
- consultarea stadiului procesării documentelor depuse;
- acces autorizat la informații.